Герман Цверианишвили
Қолданыстағы барлық жағдайларда білдіреді толық жоюға міндетті. -Ал Орталық теледидар айтылды адам туралы с парализованными аяқпен, передвигавшемся ғана қолдан істелген арбасына. Ол ешкімге емес, ауырлыққа соқпайды, толығымен қызмет етті және өзіне өзі. Выучился көптеген қолөнерді, көмектесті домочадцам жақсартуға тұрмыс: өз қолымен настлал паркет пәтерде көшбасшылары қабырғалары бөлмелер көркем бұрандалы ағаш және т. б.
2002 жылдың басында топ безногих мүгедектер-ресейліктердің дерзнула баруға – Солтүстік полюсу өз жүргендер және шанамен сырғанау. Және аяғы не көп күткен мақсатқа жету, ерлікпен еңсеріп, барлық үстінгі олардың үлесіне қиындықтар!
Бір күні стадионында Сочи матчы өтті одноногих футболшылар. Олар қарқынды бағыттадық спорттық аренада өз балдақпен және орындады керемет соққылары бойынша допқа жалғыз аяқпен.
Соңғы жылдары Олимпиада ойындарына приурочиваются Паралимпиадалық қатысатын мүгедектер. Оәб емес постижимы сол аса жоғарғы спорттық нәтижелері, олар қол жеткізуде осы жарысқа. Сочи Паралимпиадасында-2014 айырылған, екі аяғын Роман Петушков жеңіп алды алтын барлық алты спорт түрі қысқы спорт.
Баяғыда дәлелденген, жүйелі түрде жүргізілетін жаттығулар түрінде мөлшерленген қозғалыстар мен жаттығулар айтарлықтай арттырады жеке адам мүмкіндіктері. Нәтижесінде азаяды шаршау. Адамдар төмен еңбекке қабілеттілігімен оңай қабілетті жүргізілетін олармен дене жаттығуларымен және бірте-бірте ірі орындау қабілетін неғұрлым күрделі жаттығу жүктеме.
Дәрігерлерге тиесілі тап әртүрлі “стартовыми” мүмкіндіктері бар.
№ 1-нұсқа: мүгедек әлсіреген және сезінеді тапшылығын ауаның (ентігу және жүрек тұсында ауырсыну тіпті тыныштық күйде. Онымен жүргізуге болады оңалту сабақтарынан, бірақ щадящей әдістемесі.. бастапқы кезеңде өткізіледі қарапайым және аз жүктеме жаттығулар түрінде пассивті қозғалыстар. Бұл бетбұрыс бір бүйірі басқа, приподнимание және түсіру бір, онда екінші қол болса, обех жет. Содан кейін не болса, сонымен қатар төменгі конечностями. Келесі кезеңде көмектесіп отыруға төсекте жоқ свешивания аяқ, содан кейін – түсіру, аяқты еденге.
Қалыпты төзімділік пассивті қозғалыстардың ауысады белсенді қозғалыстарға қатысуына – жауап ретінде шектеуге және разжимать қолдың, бүгу-разгибать локти, приподнимать иығына, бүгу-разгибать қолды иық буындарында (әуелі кезінде согнутых, содан кейін – разогнутых локтях). Бұдан әрі ауысады, сол қозғалыстың төменгі аяқ. Кейін кіріседі өз бетінше приподниманию денесінің төсекте жоқ свешивания аяқ, содан кейін – свешиванием. Нәтижесінде, өте жақын арада өздігінен төсектен тұра және жаттығуларды орындау, отырып шетіне төсек немесе креслода.
Нұсқа № 2: жұмыс адам, ол тыныштық күйде сезінеді жақсы, бірақ бастан ентігу, жалпы әлсіздік және жағымсыз сезімдер, жүрек әдеттегі қозғалыстар. Алдын-ала анықтау қажет оның жеке мүмкіндіктері. Бұл жеткілікті жоғары дәрежесімен жүргізуге қарапайым сынама “тұр-отыруға”. Кейін пульс жиілігін санау (есептеу үшін бір минут тыныштық күйде позициясында орындықта отырып) ұсынылады он рет тұрып, қайтадан отыруға ырғағында бір вставание бір секундта (отыруға, сондай – ақ бір секундта). Бұл міндеттерді орындау бөлігінде сынама алады 20 секунд. Одан кейін қайтадан есептеледі пульс. Егер ол участился кемінде 10 рет 1 минутына, сынамасының нәтижесі жақсы болып саналады (яғни, жеке мүмкіндіктері жеткілікті өткізу үшін дозаланған жаттығу сабақтары). Егер тамыр соғуының жиілеуі болды шегінде 11 – 24 рет сынама ретінде бағаланады “қанағаттанарлық” (жаттығу сабақтарын өткізу мүмкін абайлап нысан); егер жиілеуі құрады 25-30 рет 1 минутына, онда сынамасының нәтижесі ретінде бағаланады “қанағаттанарлықсыз” (орындалуы қандай да болмасын белсенді қозғалыстар мен жаттығулар емес, көрсетілген).
Ақпараттылығы сынама арттыруға болады, егер ескеру және артериялық қан қысымының деңгейі. Мәселен, егер систолалық (“жоғарғы”) қысым кезінде сынама “тұр-отыруға” – тен 10 мм сынап бағанасынан, ал диастолалық өзгерген жоқ, сынамасының нәтижесі ретінде бағаланады “өте жақсы”; егер систолалық қысым артып, 11-29 мм-жоқ елеулі өзгерістер диастолалық қысым, сынама ретінде бағаланады “қанағаттанарлық”; егер систолалық қысым подскочило 30-40 мм және бұл орын арттыру, сондай-ақ, және диастолалық қысым, сынамасының нәтижесі қанағаттанарлықсыз болып есептеледі.
Маңызды көрсеткіші болып табылады және реституция (қайтару соғады тамыр соғу жиілігін және қан қысымы деңгейін бастапқы шамаға). Жақсы көрсеткіш организмнің резервтік мүмкіндіктерін саналады қайтару тамыр соғу жиілігін және қан қысымы деңгейін бастапқы шамаға үш минут ішінде; қанағаттанарлық – 5 минут. Сол арқылы 6-7 минут қайтару бастапқы деректері болған жоқ, сынамасының нәтижесі қанағаттанарлықсыз болып есептеледі.
Егер сынама береді, жақсы нәтиже, жаттығулар пайдалана отырып жүргізілуі мүмкін салыстырмалы жүктеме жаттығуларын және салыстырмалы частом ырғағында. Егер сынама ғана “қанағаттанарлық”, жаттығулар болуы тиіс әлсіз нагрузочными және өткізілуі баяу қарқынмен.
Нұсқа № 3: адам ештеңе алаңдатады тыныштық күйде, ентігу, ауыру және т. б. оның пайда жаттығуларды орындау кезінде жоғары-орта қарқындылығы мен қарқыны. Бұл жағдайда, онымен көбірек өткізілуі мүмкін жүктемелік жаттығу алдыңғыға қарағанда нұсқада.
Дене жаттығуларын орындау кезінде ескеру керек ғана емес, өсуі пульс жиілігін, бірақ оның абсолюттік шамасы. Үшін жүректің ишемиялық ауруына шалдығып рұқсат етілген шегі пульс жиілігін орындау кезінде физикалық жаттығулар болып табылады, 105 – 110 рет 1 минутта. Қалғандары үшін рұқсат етілген болып есептеледі тамыр соғуының жиілеуі дейін минутына 120 (мұндай жиілігі тамыр соғуының қандай ұзақ уақыт бойы дене жаттығуларын орындау немесе қандай да бір).
Айта кететін жайт, медицина бар мұндай дәрі-дәрмекпен, олар арқылы болар еді ұлғайту физикалық жұмысқа адам. Жалғыз бұл мақсатқа қол жеткізудің құралы болып табылады физикалық жаттығулар мен жаттығулар.
Өткізу кез келген физикалық жаттығулар байланысты шығындармен энергия. Көптеген жолдары бар есепке алу энерготрат. Көбінесе бұл десант өлшейді ерекше бірлікпен – килокалориях минутына. Деңгейі энерготрат бірінші вышеописанном жағдайда шамамен бір килокалории минутына, екінші – 2-3 ккал/мин және үшінші – төрт ккал/мин.
Жұмыс жүргізілуі мүмкін әр түрлі. Қарқыны оны орындау мүмкін баяу, побыстрей, жылдам және өте жылдам. Егер жұмысты өлшеуге екпінін ескере отырып, оның орындалу болса, пайдалану керек бірлік қуаты, каковыми болып табылады: килограммометр минутына (кгм/мин).
Қандай энерготраты әдеттегі сабақтарда, күнделікті өмірде? Бұл сұрақ мүлдем дәл жауап. Аз бір килокалории минутына жұмсалады мұндай сабақтарда қалай орындығы, стояние, ас қабылдау позициясында отырып, жазу хаттар, тоқу, тігу, қолмен, ойындар, сурет салу, ойын балалайке немесе мандолине;
Көп, бір (екі) ккал/мин жұмсалады кезінде одевании және раздевании, мүлдем қауіпсіз және жуу себезгі астында, тазалау, аяқ-киім, вышивании және машина тігу, ойын-на аккордеоне немесе фортепиано, ойын өрнегін, автомобиль жүргізу, тырма бақшада, балық және кейбір басқа да.
Барлығы – білдіреді жүктемесінің көлемі кіші.
Тұрмыстық жүктемелермен орта деңгейдегі қарқындылығы – энергия шығынын 2-3 ккал/мин, болып табылады: жаяу, дүкендерге аз жүкпен жүріп жаяу жылдамдықпен 3-4,5 шақырым, орындалуы баяу би үлгідегі танго, жеңу көтергіштердің с крутизной 5 градус жылдамдығы 1 км/сағ, баяу жоғары сатымен көтерілу, велосипедпен жүру жылдамдығы 10 км/сағ, ал үй сабақ – глажка белья, ыдыс жуу, тазалау, картоп және т. б.
Энерготраты кезінде көлемінде 3-4 ккал/мин. орын алып жүру кезінде жылдамдығы 4 км/сағ жүкпен 10 кг, көтеру және тауға крутизной 5 градус жылдамдығы 2-3 км/сағ немесе крутизной 10-15 градус жылдамдығы 1 км/сағ, жүрген велосипедпен жылдамдығы 12 км/сағ, баяу жүзу, ойын волейбол, үстел теннисі, ал үй сабақ – төсек жинауға, тазалау кілем щеткамен тазалау, еден шаңсорғышпен немесе шваброй, терезелерді жуу және т. б.