Ең алдымен, артық салмақтан арылу дұрыс. Физикалық жаттығулар жасап, таза ауада серуендеу ажырамас бөлігі болуы тиіс, сіздің күн тәртібі. Жоқ аз назар аудару және сауатты тамақтану, арықтау үшін. Бұл дегенді білдірмейді керек увлекаться новомодными диетами. Әдетте, олардың нәтижесі кейде қысқа мерзімді – салмағы тез кетеді және тез қайтарылады, кейде тіпті сіздің қызмет көрсету тағамдар қосу жаңа килограмм. Сонымен қатар, сенуге болмайды диетам, “отырған” онда сіз бастан тұрақты ашығу сезімі. Мәні дұрыс тамақтану керек екенін, ол теңгерімді, жабдықтайды ағзаға қажетті барлық дәрумендер мен минералдарға бай. Бұл кезде сіз артық калория, мучает тұрақты ниет сұға тоңазытқыш, ағзаға анағұрлым сау, пішін, әдемі және үйлесімді. Ал бұл жақсартады ғана емес, көңіл-күйі, бірақ және көңіл-күй. Дұрыс тамақтану принциптерін бастау Үшін есте сақтау қажет бірнеше қарапайым ереже. Бар керек және жиі аз аздан: күніне 5-6 рет және мүмкіндігінше бір уақытта. Сіздің азық-түлік болуы тиіс балғын, онда міндетті түрде қатысуы тиіс көкөністер мен жемістер. Саны выпиваемой күні су, кем дегенде, екі литр. Стакан су, ал жақсы екеуі, жөн ішуге 30-40 минут тамаққа дейін. Туралы газдалған суда және фастфуде мүлдем ұмыту керек мәңгіге. Және міндетті түрде, дұрыс тамақтану! Белоктардың тәуліктік нормасы адам үшін орташа есеппен тең 60-110 г/тәулігіне, майлар – 70-120 г/тәулігіне, көмірсулар – 260-570 г/тәулігіне. Нақты мәні байланысты дене салмағының, жасына, жынысына, жеке ерекшеліктері организм. Сонымен, және энергетикалық құндылығы, тамақ. Ол шамамен 2000 мен 3000 ккал сонымен қатар, қандай өмір салтын сіз келесіз: отырықшы немесе актив. Егер сіз физикалық жұмыс, және калория, тиісінше, көбірек қажет. Жылдың суық мезгілінде ағзаға талап етеді астам энергетикалық бағалы тағам. Сіз похудеть, онда біліңіз, бұл төмендеуі тәуліктік калориялығы кемінде 1000 ккал қолайсыздыққа проблемалары денсаулыққа! Айта кету керек, ақуыз, майлар, көмірсулар, калория әдетте көрсетілген орау өнімдері. Әрқашан обращайте? Тамақтану рационына арықтау үшін Негізін сіздің меню құрауы тиіс тауық, күркетауық, қоян, майсыз қызыл ет, балық, жұмыртқа, майсыз сүт өнімдері, дәнді дақылдар, және, әрине, жемістер, жидектер, көкөністер мен аскөк. Назар аударыңыз қырыққабат. Кез-келген түрдегі қырыққабат бар құрамында көп береді сезім толықтығы, асқазан және сол арқылы тәбетті жасайды орындық өте жиі тазартады, ішек. “Қырыққабат бар антиоксиданттар, көптеген витаминдер (А, С, Е, К, РР, U және В тобының) және микроэлементтер (кальций, фосфор, калий, магний, темір, мыс, мырыш, марганец, фтор). Тағы бір қол жетімді өнімдер арықтауға арналған грейпфрут. Ол деңгейін төмендетеді инсулин – гормонының төмендету қандағы глюкоза деңгейі, сондай-ақ әсер етеді май қорлары. Ұмытуға болмайды про алма және алмұрт. Олардың құрамында пектин. Толтыра отырып асқазан, бұл жемістер сезімін сытости болғанымен, калориясы оларда мүлдем елеусіз. Тұтыну алма, тамақ ішер алдында айтарлықтай азайтады саны съеденного кезінде негізгі тамақ қабылдау. Ал нерастворимая клетчатка алмұрт жағымды әсер етеді ішекке шығарады ағзадан уыттар мен ауыр металдар. Тамаша перекусом болуы мүмкін уыс сіздің сүйікті жеміс-жидектерді немесе жаңғақтарды. Сонымен қатар, рационына енгізу диеталық өнімдер үшін арнайы әзірленген арықтау. Мысалы, мюсли қантсыз бұл низкокалорийная қоспасы астық тұқымдастар, жаңғақ және кептірілген. Кейбір өндірушілер ауыстырады соңғы анағұрлым пайдалы тікелей буланған жемістер мен жидектер сақтайтын дерлік 100% витаминдер. Мюсли өте жақсы подойдут салауатты таңғы ас. Орнына әдеттегі қант десерт және сусындар мағынасы қосуға, қант алмастырғыш, жақсы табиғи және қауіпсіз: фруктоза, сорбит, сукралозу немесе стевию. Қазір әзірленген кейбір төмен калориялы болып табылады тағамдар мен сусындарды бақылауға мүмкіндік беретін тәбетті төмендетіп, ашығу сезімін. Олардың бірі – ерігіш шашыратқы арықтау үшін. Ол сеніміне көптеген жақтастары дұрыс тамақтану. Тыйым салынған өнімдер Керек рационнан барлық түрлері консервіленген өнімдерді, газдалған, энергетикалық сусындар мен алкоголь (бұдан құрғақ шарап қалыпты мөлшерде). Ешқандай пайдасы сіздің денсаулыққа олар келтірмейді. Қақталған, тұздалған және қуырылған тағамдар керек деген буда дайындалған немесе духовка шкафында. Торттар, пирожныйлар, балмұздақ, әртүрлі тәтті тағамдар мен майлы тағамды толық алып тастау пайдалану. Ұмытыңыз про сүт қантпен: йогурт, тәтті творожки, жылтыратылған ақ ірімшік, сондай – ақ про чипсы және қуырылған картоп. “Колбасах және сосисках бар үлкен саны майлардың, ал пайдалы заттар өте аз, сондықтан тамақ, сондай-ақ бас тарту қажет. Құраймыз мәзір күні Ескере отырып, жоғарыда аталған ережелер, тырысайық жасау эксперименталды мәзір. Сонымен, таңғы ас. Аталған 5-6 қасық мюсли құйып бір стақан жылы майы алынған сүт немесе айран. Плюс алма немесе алмұрт. Немесе жеуге екі цельнозерновых тоста, 30 грамм майсыз ірімшік, пісірілген жұмыртқа, сусын шыны аяқты көк шай немесе цикорийден с заменителем қант. Түскі ас: бірінші – майсыз ет, балық немесе тауық сорпасы қосылған татымды шөптер. Екінші – көкөніс қатқан салат, лимон шырыны және зәйтүн майы, ыстық сэндвич (цельнозерновой нан, көк, ceed (грудка, жұмсақ ірімшік). Екінші дайындауға болады балықты буда аздаған күріш, жақсы – қоңыр. Сусын ретінде ұсынамыз жеміс-жидектен компот бастап заменителем қант. Кешкі ас – қыздырылып балық көкөніс салатом. Сусын ретінде – ыстық шашыратқы. Ұмытпаңыз ішуге негазированную минералды су, тамақ ішер алдында. Арасындағы аралықтарда негізгі тамақ ішу қажет тамақтануға тағы 2-3 рет. Ретінде өнімдер үшін осындай перекусов пайдаланылуы мүмкін, көкөністер мен жемістер, сондай-ақ диеталық десерттер. Мысалы, мюсли қантсыз отырып, майсыз йогурт және қасықпен бал. Немесе тосап сүйікті жидектер немесе жеміс-жидек, бірақ сваренное емес, пайдалана отырып, табиғи қант, ал оның заменителем, мысалы, фруктозой. Көзқарас похудению Сатып алу жаңа піскен көкөністер, жемістер, балық және ет емес құрайды үлкен еңбек. Ал таңдау кезінде арнайы диеталық өнімдерді жөн танытуға зейінділік. Жақсы басымдық тексерілген өндірушіге, әңгіме сіздің денсаулығы. Кеңес береміз назар аудару керек “НоваПродукт АГ” жұмыс істейтін Ресейде 2000 жылдан бастап. Негізгі бағыттары оның қызметі – өндіріс және байытылған және диеталық азық-түлік, сондай-ақ жоғары сапалы сусындар бірі цикорийден. Мысалы, сауда маркасымен “CHIKOROFF” шығарылады цикорий премиум-класс болатын керемет дәмдік сапалары бар және дайындалған 100% цикорий, өсірілген және өңделген бірегей технологиялар “компаниясының LEROUX” (Франция). Шашыратқы, осы өндірушінің бірі толық Мемст-қа сәйкес келеді, вступающему күшіне 2015 жылғы. Сондай-ақ, компания “НоваПродукт АГ” әзірленген сусын бақылау үшін дене салмағының теңдесі жоқ ресей нарығында, – цикорий арықтау үшін “Тәбет-” бақылау, шығарылатын маркасымен “BIONOVA”. Бұл өнім бірі мамандандырылған өнімдер арықтауға арналған клиникалық зерттеулер жүргізілген РМҒА тамақтану ҒЗИ, дәлелденген, оның тұтыну төмендетуге ықпал етеді сезімін ашаршылық 64% – ға қазірдің өзінде бір сағат кейін қабылдау. Пісірілген мюсли түрлі түрлерін қоспай, қант, пальма майы, қант алмастырғыштар – сорбит, фруктоза, сукралозу және стевию – сіз сондай-ақ таба ассортиментте НоваПродукт АГ. Компаниясы өндіреді және жүзеге асырылуда диеталық өнімдер брендтерімен CHIKOROFF, NOVASWEET, BIONOVA, LEROUX. Бұл өнім әлдеқашан жеңіп алды тануы мен сенімі біз кім қадағалайды, өзінің тұлғасына және денсаулығы. Болсын арықтау жеткізеді сізге қуаныш, дәмі, диеталық азық – рахат!