Барлық болғым келеді сау және бақытты көруге осындай. Қалай өмір сүру владу өз-өзімен, қоршаған ортамен, адамдармен? Жақсы денсаулық барлық уақытта жоламайды величайшей құндылығы, бірақ тек соңғы жылдары анықталғандай, өмір сүру салтын анықтайды денсаулығы 50% – ға, Ал өмір салтын өзгерту, белгілі болғандай, ең қиын.

Өз денсаулығына деген жауапкершілікті үйрету керек балалар.

Үстінен түсініктерді қалыптастырумен денсаулық туралы, салауатты өмір салты менің ғана емес, жүйесі арқылы сабақтан тыс тәрбие жұмысы арқылы білім беру үдерісін қамтитын сабақтар табиғаттану және қоршаған әлем. Маңызды балалар ғана емес, алған теориялық білімдерін ғана сала алды, оларды пайдалану іс жүзінде.

Әрине, басты міндет бұл жұмыс: денсаулықты сақтау младшего школьника.

Мақсаты оның осындай:

Деңгейін, оқу белсенділігін, жасау оңтайлы теңгерімін психикалық процестер;
Жалпы сауықтыру және жағдайының жақсаруы;
Қалпына келтіру эмоциялық – жағымды жай-күйін оқушы.
Өз жұмысында атап өткім бірнеше бағыттары:

жұмыс физикалық денсаулығы
жұмыс адамгершілік және психологиялық балалардың денсаулығын
сыныптан тыс іс-шаралар және ата-аналармен жұмыс.
Бірінші бағыт: ата-аналармен Жұмыс және сабақтан тыс жұмыстар.

– Спорттық іс-шараларға қатысты.

– Оқушыларымен спорттық үйірмелер мен секциялардың.

– Лекторийлер ата-аналарға арналған: “Балалар ешқашан түседі, бұл велим түсіп, олар, біз өзіміз жасаймыз. Біз үшін үлгі болуы керек, балаларының өмір сүру үшін, мұндай өмірдің қандай еді, өз балаларына” – Луиза Хей

– Оқушының күн тәртібі.

– Нені білу дағдылары туралы хат?

– Садимся үшін сабақтар.

– Жас және жеке ерекшеліктері бастауыш мектеп.

– Тәрбие-гигиеналық мәдениет.

Рөлі оң эмоциялар процесінде оқыту және тәрбиелеу.

Тәрбие – саналы пән.

Екінші бағыт: Жұмыс адамгершілік және жүйке-психикалық денсаулығы.

Есепке алу және жеке оқушылардың жас ерекшеліктерін, темперамент ерекшеліктері мен динамикасы жұмыс істеу қабілетін оқушылар.
Оң көзқарас қалыптастыру, ойлау: (оң және орнату қызметін бағалау оқушы).
Сынып сағаттары:
– Қонақта Мойдодыра.
– Еліне саяхат здоровячков.
– Неге біз тілекшіміз және айырыламыз, өз денсаулығына?
– Қалай сау болу керек.
– Бағдарлама “Пайдалы әдеттер”
Қолайлы психологиялық фон сабақта.
Пайдалану тәсілдерінің пайда болуына ықпал ететін және сақтау қызығушылықты арттыру, оқу материалына.
Үшін жағдай жасау, оқушылардың өзін-өзі таныту.
Пайдалану әр түрлі түрлері.
Сергектілік.
Не істеп, нақты:

Ориентируюсь жеке басы, бала – яғни тырысамын ыңғайлы жағдай жасау дамыту үшін табиғи мүмкіндіктері мен қабілеттіліктері.

Пайдаланамын ынтымақтастық педагогикасын, яғни тырысамын болуға ғана емес, тәлімгер емес, басқа балалар үшін, әрине, әр панибратства.

Проявляю адамгершілік балаларға қатысты, яғни қасиеттері: махаббат, оптимистическую сенім, төзімділік балалар кемшіліктер мен қателіктер. Басымдық оң ынталандыру, демократияландыруға қатынастар (әрқашан учу балалар, олар болуы тиіс өз пікірін білдіруге, әрине, өте сыпайы түрде, мойындауға, баланың еркін таңдау, қатені, өз көзқарасын).

Барлық бұл көрсетеді қолайлы әсер оқушылардың психикасына және, демек, арттырады, жүйке – психикалық денсаулық. Жақсаруына әкеледі психологиялық жағдай сыныпта арттыру, іс-әрекетіне мотивациясы және соның салдары ретінде, өсім оқу жетістіктерін.

Үшінші бағыт, бәлкім, ең бастысы. Жұмыс физикалық денсаулығы:

– Ауыстыру қызмет түрлерін сабақта жүргізу; физминуток, направленых, релаксация сол бұлшық бала, бастан сабақта ең көп кернеуі.

– 1 Кл. – Биленіп жалпы дамытатын кешендерді жаттығулар, физминуток, гимнастика көз, қол саусақтарының.

– 2 Кл. – Жаттығулар релаксация үшін.

– 3 Кл. – Оқыту точечному массаж.

-4 Кл. – Өзін-өзі бақылау үшін утомляемостью және шиеленісті шешу.

Менің осы бағытта:

Алдында сабақтан біз балалармен күн сайын жаттығу жасаймыз. Оған кіреді жаттығулар: дамыту динамикасын мойын және бел бөлімінің, жаттығу, аяқ-қолдың потягивания, тыныс алу жаттығулары.

Ішінде сабақ өткіземін қимыл іс-әрекеттері, әдістемелік материалдардың конкурсы өткізілді. Мақсаты:

ескерту қалыпты бұзу;
кернеуді алу керек омыртқа және бұлшық;
қалпына келтіру эмоциялық – жағымды көңіл-күй.
Бұл жарататын нақты:

А) қадағалап отырамын сақтай отырып, дене сымбатын, чередую buuz ішінде сабақ.

Б) алдын алу Үшін, ерте шаршау сабақта және алу бұлшық статикалық кернеу сергіту сәтін өткіземін құрамына қамтиды жаттығулар қалыптастыру бойынша дене сымбатын, демалыс омыртқа, аяққа арналған жаттығулар, потягивания.

Орындалатын жаттығулар береді жүктеме бұлшық, олар қотарылады орындау кезінде ағымдағы қызметі, сондай-ақ ықпал етеді, бұлшық еттердің босаңсуына көмектеседі орындайтын елеулі статикалық жүктемені ұстай алуы тиіс.

В) Жаттығулар сақтау үшін көру – түзету гимнастикасы көз:

“Саусақ қозғалады” – қол алға қараймыз саусақ, баяу приближаем – мұрын, азайта отырып оған көз болғанша, ол бастайды двоиться.

“Зоркие глазки” – рисуем 6 топтарының көзімен сағат тілімен, содан кейін 6 шеңбер сағат тіліне қарсы.

“Көзімен ату” – двигаем көзімен оңға және солға баяу қарап қалай қарай 5-6 рет, ал жоғары – төмен 5-6 рет.

Хат “мұрын” – көз жабу, жазу тұмсығымен ауада не.

Г) Жаттығулар әзірлеуге бағытталған ұтымды тыныс алу.

Оқушылардың көпшілігі бастауыш сынып білмейді дұрыс дем алуды орындау кезінде бұлшық ет жүктемесі, жүру, жүгіру, сондай-ақ жағдайында салыстырмалы бұлшықет тыныштық. Дұрыс тыныс бұзылуына әкеледі қызметі жүрек – қан тамырлары мен тыныс алу жүйелерін азайту, қанды оттегімен қанықтыру, зат алмасудың нашарлауына әкеп соғады. Сондықтан мен ввожу жаттығулар әзірлеу үшін терең тыныс алу. Күшейту дем шығару, ұштастыра отырып әр түрлі қозғалыстар, дене және аяқ-қол.

Қолданамын, әр түрлі жаттығулар. Мысалы:

1) “Задуй шырақ” – терең тыныс алу, кідірту, баяу дем шығару арқылы ерінді трубочкой, произнося дыбыс [у].

2) “Озорные щеткалары” – теру ауа, надув бет. Ұстау тыныс алу, баяу выдохнуть ретінде 1-жаттығуда. Содан кейін қысқа трубочкой ерін, вдохнуть воздух, втягивая. Расслабить бет және ерін.

3) “Жалқау кошечка” – жылдамдату және мұның руки вверх, потянуться, кошечка. Содан кейін күрт төмен түсіру, қолды төмен, произнося дыбыс [a].

Д) Саусақты гимнастика.

Оның сөзсіз артықшылықтары, бұл ол ғана емес жақсартады сауаттылық балаларды дамыту жолымен межполушарных байланыстарды, бірақ ынталандырады, тіл дамыту, т. б. барлық жаттығулар жасалады астында өлеңдер, жандандырады цент сөйлеу.

Е) әрине, нүктелі өзін-өзі массаж, ол жұмысын жақсартады, ағзаның және оның жекелеген ағзалары.

Ж) Ми гимнастикасы.

Жақсартады ми жарақатын қызметі. Мұндай жаттығулар ретінде “Тербелістер” баспана ” (жаттығу ынталандырады ми процестер): дем терең, расслабьте иығына және уроните басын алға. Рұқсат етіңіз басында баяу качаться жаққа әзірге көмегімен тыныс алу кетеді кернеу (30 сек.)

“Жалқау сегіздік” (жаттығу ғана емес, жандандырады ми, бірақ төзімділігін назар аударуды қамтамасыз етеді, жақсы есте сақтау) – 3 рет әрбір қолмен, содан кейін бірге

“Бөрік үшін ой толғау” (жақсартады назар айқындығы, қабылдау және сөйлеу). Киіп шапку, т. е. жұмсақ завернуть құлақ жоғарғы нүктесінен дейін сулау – 3 рет.

“Моргания” – моргать әрбір дем алу және дем шығару.

“Көремін саусақ” – саусақ алдында мұрын қарау 25-30 см, смотреть бойынша 5 сек. екі көз, содан кейін сол жақ көз автокөліктің алақанмен және қарау 5 сек. оң, содан кейін екі көзімен, содан кейін сол жақ – 4-6 рет.

Қорытындысында айтқым келеді:

Мектептік білім беру біздің қояды үлкен талаптар оқушылардың денсаулығы. Сондықтан, қазір, бұрынғыдан да маңызды құзыреттілігі оқушылардың мәселесінде салауатты өмір салтын және теориялық және практикалық. Біз өзіміз аламыз сақтауға, өз денсаулығы мен балаларға үйретуді. Күші адал, тек үйренуі керек ол.

Әдебиет

Косинова Е. М. Гимнастика үшін саусақтардың. М.: Олма-Пресс”. 2001
Лисицын Ю. П., Полунина И. В. Салауатты өмір салты. М.: 1984
Новоторцева Н.В. Балалардың тілін дамыту. Ярославль: Гринд. 1995
Холодова. О. Жас умникам и умницам.
Щетинин М. Н. Тыныс алу гимнастика Стрельникова. “Дене шынықтыру және спорт” М.: 2002