Мақаланың бір мыңжылдықтың ішінде болғаны ештеңе де жоқ: «Әдетте әдеті екінші

Өйткені, адамдардың көпшілігі өмір сүреді басшылыққа ала отырып, дәл өз әдеттер мен преференциялар, олар көрсеткендей, удручающая статистика сырқаттанушылық және өлім-жітім емес, әрқашан пайдалы.
Барлығы дерлік біледі “зиянды әдеттер” туралы. Бірақ көптеген көздейді астында темекі шегу, алкоголь ішу, есірткі пайдалану. Мен мүлдем ойлана отырып, дұрыс тамақтанбау – да өз кезегінде зиянды әдет және тәуекел факторы көптеген жеткілікті ауыр, созылмалы аурулар. Бұл гастрит, панкреатит, және семіздік, холецистит, өт тас аурулары ауруы, артроз, варикоздық ауру, тіпті қатерлі ісік, сүт безі, тоқ ішек және басқа да органдар.

Сондықтан да әзірлеу стереотип салты, дұрыс, ұтымды тамақтану, ол болуы тиіс ерекше пайдалы әдетке қабілетті бейкүнә көптеген аурулардың.

Бірақ адамдардың көпшілігі қызығушылық осы проблеманы шешуге туындайды кезде бар денсаулығы бұзылған және өзгерту стереотипа тағамдық мінез-құлық болып табылады қазірдің өзінде іс жүзінде өмірлік қажетті. Соңғы жылдары жиі бұл кезде артық дене салмағы мен семіздік.

Бұл обрушивается адам “қар көшкіні” әр қилы ақпарат, әдетте, медициналық емес сипаттағы. Талпыныстары ұстануға болатын барлық диетам мен кеңестеріне көп жағдайда әкелмейді ұзақ нәтижесін, ал кейде – жалпы денсаулығына кері әсерін тигізетін.

, Онда түңілу сезімі құрылады әсер, бұл ештеңе істей алмадым байланысты болмайды. Бірақ шын мәнінде, бұл көптеген жағдайларда мүлдем дұрыс емес. Ал түсіну үшін нақты қандай қадамдар дұрыс қалыптастыру тағамдық мінез-құлық кезінде артық салмақ және семіздік қажет, төменде бірнеше кеңестер.

№1 кеңес. Бұрын пайдалана бастау кез келген диеталар салмағын жоғалту үшін, кеңес алу қажет дәрігер – терапевт немесе эндокринологтың консультациясын алады – себептерін анықтау үшін артық салмақтан. Өйткені, оны жою түзету салмағын кез келген әдістермен болуы мүмкін мүлдем тиімді емес. Дәл осы дәрігер, ескере отырып, барлық жеке ерекшеліктерін таңдауға көмектеседі және жасау ушін не істеу керек. сауатты және шынайы жоспары салмағын жоғалту.

№2 кеңес. Таңдау кезінде диета артықшылық берген жөн теңдестірілген төмен калориялы диетада, ғылыми негізделген, тиімді және қауіпсіз тәсілі салмағын жоғалту. Оның бір нұсқасы, арнайы дайындалған мамандармен тамақтану – низкокалорийная кешенді бағдарламасы теңгерімді тамақтану салмағын жоғалту үшін “Худеем за неделю”, қамтитын бірнеше рационын бірі-тағамдар, сусындар және витаминді-минералдық жұмыс. Бағдарламада тек азайтылуы тәуліктік құнарлылығы, бірақ қарастырылған белок, көмірсу, витаминдер мен минералды заттар, сондай-ақ жануарлардың шектеу май.

№3 кеңес. Дағдыларын қалыптастыру үшін дұрыс тамақтану өте маңызды қағидатын ұстанатын дробного тамақтану тамақтану, жиі (күніне 5-6 рет) және аз мөлшермен. Айтпақшы, бұл принцип негізіне “Худеем за неделю”. Бұл түсімі тамақты әр 3-4 сағат сайын болдырмауға мүмкіндік береді күрт ауытқуына қандағы глюкоза деңгейінің, салмақты бақылауға көмектеседі. Ал кішкентай мөлшері қамтиды, тиісінше, аз калория мүмкіндік береді желудку уақыт өте келе азаюы мөлшерде. Бұл, өз кезегінде, одан әрі ықпал етеді молықтыру аз көлемі тамақ.

№4 кеңес. Рационында міндетті түрде болуы тиіс, азық-түлік көздері – тағамдық талшықтардың, көмекші бақылауға қанығуы және ынталандыру ішектің моторикасына. Бұл жаңа піскен, құрғақ, мұздатылған жемістер мен көкөністер. Олар кіреді және компоненттерінің құрамы “Худеем за неделю”, және ұсынылған ретінде қосымша тамақтану кезінде оны пайдалану.

№5 кеңес. Сақтаңыз ауыз режимі. Өйткені, жеткілікті сұйықтық мөлшерін мүлдем қажет кезінде салмағын төмендету. Ұмытпаңыз, бұл басқа таза су, шай, кофе, басқа да сусындар – компот, кисель. Мысалы, рационына зертханалық бақылау жүргізеді “Худеем за неделю” кіреді бірегей функционалды сусындар, шай және кофе арықтауға арналған, компот “Похудин” кисель “Тазартқыш”.

Төменде осы өте қарапайым кеңестерді, Сіз қалыптастыруға өз дағдыларын дұрыс тамақтану ғана емес төмендетуге мүмкіндік береді салмағы, бірақ, бұл өте маңызды болып табылады, көмектеседі, бақылап, оны одан әрі.